Пасажирський Citroën Berlingo став електромобілем з «далекобійністю» 280 км

Пасажирський Citroën Berlingo став електромобілем з «далекобійністю» 280 км

Citroën представила електричну модифікацію пасажирської версії мінівена Berlingo. Він буде випускатися в двох типах кузова (стандартний 4,4 м або подовжений 4,75 м), з п’яти-або семимісцевим салоном.

Пасажирський Citroën ë-Berlingo перетворений в електромобіль за тією ж схемою, що і однойменний фургон, який дебютував місяцем раніше. Зовні електрокар відрізняється від машин з бензиновими або дизельними моторами тільки люком зарядного порту, але в нижній частині кузова, під сидіннями та багажником у нього захована тягова батарея.

На акумулятори діє окрема 8-річна гарантія (або 160 тис. Км пробігу): до закінчення терміну дії гарантії ємність батареї не повинна впасти нижче 70% від номінальної. За регламентом перевірка ємності акумулятора проводиться раз на рік або кожні 20 тис. Км пробігу, сервісне обслуговування потрібно раз в два роки або через 40 тис. Км.

Залежно від стилю водіння батарея ємністю 50 кВт · год може забезпечити запас ходу до 280 км, причому вона однакова відразу для двох типів кузова, включаючи і стандартний варіант. Для підзарядки можна скористатися одним з трьох способів: від звичайної розетки, зарядкою типу «Wallbox» потужність 3,7-22 кВт, потужної публічної зарядної станцією.

Електричний мінівен Citroën ë-Berlingo оснащений електромотором, потужність якого регулюється в залежності від обраного їздового режиму. Максимальна віддача становить 100 кВт (136 к.с.) і 260 Нм. Максимальна швидкість електромобіля обмежена електронікою на позначці 135 км / ч.

Новинка буде доступна зі стандартним кузовом (M) довжиною 4,40 м або в подовженому варіанті (XL), що налічує 4,75 м, де прибавка в 35 см досягається збільшенням і колісної бази, і заднього свеса. Версія з кузовом XL може похвалитися корисним внутрішнім об’ємом в 4 000 літрів (об’єм багажного відсіку 2 126 літрів), можливістю перевезення довгих предметів до 3,05 м і великим простором для ніг пасажирів другого ряду. Незалежно від обраного кузова, висота електромобіля не перевищує 1,9 м.

У другому ряду встановлені три незалежні окремі сидіння. Вони можуть складатися окремо або разом (в будь-якій конфігурації), при цьому вони формують рівну підлогу з багажним відсіком. Крім того, передбачений і 7-місний варіант салону з двома сидіннями в третьому ряду. Список опцій електричної версії не поступається такому в модифікацій з ДВС. Він включає такі системи як бесьключевой доступ, проекційний дисплей, автоматичне перемикання дальнього світла фар, контроль рядності, автоматичне екстрене гальмування і т.д. Продажі електричного пасажирського мінівена Citroën е-Berlingo на європейському ринку стартують у другій половині 2021 року.