
Запас ходу електрокара Kia EV6 виявився більше, ніж очікував виробник
Крос-хетч KIa EV6 в топової версії пройшов європейську сертифікацію. Після тестів виявилося, що пятідверка проїжджає на одній зарядці більше, ніж Kia вказувала під час березневої презентації моделі.
Спочатку Kia повідомила, що електромобіль EV6 версії Long Range з батареєю на 77,4 кВт · год проїжджає від одного повноцінної зарядки до 510 км в задньопривідної модифікації (228 к.с. і 350 Н · м) і 490 км – в повнопривідної (325 л.с. і 605 Н · м). Однак випробування в циклі WLTP показали, що одномоторний EV6 Long Range проїжджає від розетки до розетки 528 км із середньою витратою 16,5 кВт · год / 100 км, а двомоторний з усіма провідними колесами – 506 км, витрачаючи 17.2 кВт · год / 100 км . До речі, для Kia EV6 також передбачена базова версія Standard Range з акумуляторним блоком ємністю 58 кВт · год. Вона може бути як з одним мотором на задній осі потужністю 170 к.с. і обертовим моментом 350 Н · м, так і в двомоторної конфігурації з сукупної віддачею 235 л.с. і 606 Н · м. Сертифікацію такі моделі поки не пройшли, а за даними виробника вони мають запас ходу 400 і 380 км відповідно.Чи не перевірені ще раз поки дані і про топової версії – EV6 GT з двомоторної силовою установкою на 585 к.с. і 740 Н · м, а також батареєю ємністю 77,4 кВт · год. За попередньою оцінкою така пятідверка повинна проїжджати між зарядками близько 400 км. З урахуванням останніх новин можна очікувати, що в циклі WLTP така машина проїде кілометрів на 10 більше.