Роботи Шелбі і Майлз стали новими водіями-випробувачами Ford

Роботи Шелбі і Майлз стали новими водіями-випробувачами Ford

Роботів назвали в честь автомобільного конструктора Керролла Шелбі і автогонщика Кена Майлза. Шелбі і Майлз працюватимуть на «погодні Фабриці» Ford Motor, яка моделює різні режими експлуатації для випробувань нових моделей автомобілів – від арктичного холоду, до спеки пустелі і розрідженого повітря високогір’я.

Як пояснили в компанії, «Погодна Фабрика» в німецькому Кельні може створювати настільки реалістичні умови, що навіть найдосвідченіші водії-випробувачі можуть втомитися або відчути нездужання, наприклад, під час тестів з імітацією роботи в горах. Для водіїв-людей випробування в аеродинамічній трубі, особливо з розрядженою атмосферою, вимагає численних протоколів безпеки, таких як наявність кисневих балонів, медичного обладнання та фельдшера на місці. У той же час роботи можуть працювати при температурах від -40 ° C до + 80 ° C, а також на екстремальних висотах. При цьому їх можна запрограмувати для різних стилів водіння. Ноги робота водія-випробувача доходять до педалей акселератора, гальма і зчеплення, одна рука призначена для перемикання передачі, а інша використовується для запуску і зупинки двигуна. «Ці два нових гонщика є фантастичним доповненням до команди, оскільки можуть пройти складні випробування на витривалість на великих висотах і при високих температурах. Як тільки робот виявиться на сидінні водія, ми зможемо проводити тести всю ніч, не турбуючись про те, що водієві знадобиться сендвіч або перерву у ванній », – розповів Френк Силіг, керівник відділу випробувань Ford of Europe в аеродинамічній трубі. Керролл Шелбі і Кен Майлз були ключовими фігурами в розробці гоночного автомобіля Ford GT40, який виграв гонку на витривалість “24 години Ле-Мана» в 1966 році. Шелбі також був добре відомий своєю участю в програмі доопрацювання Ford Mustang і модифікованих автомобілях, що носять його ім’я.