Оновлений Fiat Tipo: крос-версія і дизельні двигуни

Оновлений Fiat Tipo: крос-версія і дизельні двигуни

Побудований на базі стандартного хетчбека, Tipo Cross може запропонувати передній привід, перенастроюючу підвіску зі збільшеним на 40 мм дорожнім просвітом і нові колісні диски, запозичені у Fiat 500X. У висоту «позашляхова» версія вийшла на 70 мм вище «пятідверки».

Зовні Tipo Cross виділяється наявністю пластикового захисту спереду і ззаду на кузові, більш потужними бічними спідницями, пластиковими накладками на колісних арках і рейлингами на даху, що дісталися від універсалу Tipo. Оновленому сімейству дісталася нова радіаторна решітка з написом «FIAT» по центру, як у нового Fiat 500, повністю світлодіодна оптика і нові колісні диски діаметром 16 і 17 дюймів. Кузовна палітра доповнена двома новими відтінками – Ocean Blue і Paprika Orange.

У салоні – нові оздоблювальні матеріали, 7.0-дюймова цифрова «приборка» і інформаційно-розважальна система Uconnect 5 з 10.25-дюймовим сенсорним екраном, як у того ж Fiat 500. У бензинової лінійці новий трициліндровий двигун з турбонаддувом з сімейства FireFly. Агрегат робочим об’ємом 1.0 літр видає 100 к.с., на 5 к.с. більше старого 1.4-літрового «атмосферника». Різниця в моменті, що крутить – 190 проти 127 Нм, причому примусової індукції досягається він при 1500 об / хв, а не при 4500 об / хв. Залишилися в гамі і колишні дизельні мотори MultiJet, з тією лише різницею, що віддача більшого агрегату збільшилася з 120 до 130 к.с.

Менший як і раніше видає 95 к.с. Як стверджують в компанії, продуктивність і ефективність дизельних моторів «значно покращилися» в порівнянні з тим, що було до оновлення. Слідом за Fiat 500 і Panda, Tipo отримав систему очищення повітря D-Fence від Mopar, в яку входить фільтр, очищувач і ультрафіолетова лампа. Ця система запобігає потраплянню в салон пилу, твердих частинок і практично всіх алергенів і на 98% знижує ризик утворення цвілі і бактерій на поверхнях.