
Новий бюджетний крос від Citroen
Компактну «п`ятидвірку» вироблятимуть як мінімум на двох майданчиках. За попередніми даними, в основі моделі лежить спрощена версія «візка» CMP.
По мережі вже давно гуляє інформація про те, що марка Citroen готує ціле сімейство не дорогих компактів, призначених для ринків, що розвиваються. А c 2020-го в Індії і Бразилії стали помічати замасковані тестові прототипи, адже саме в цих країнах і налагодять виробництво. Більш того, минулої весни з’явилися фото якогось іграшкового автомобіля – вважається, що це масштабна модель однієї з майбутніх новинок. І ось перший бюджетник анонсований офіційно: тизер одночасно поширили індійський, бразильський і аргентинський підрозділи бренду. Аргентинці, до речі, ще й розсекретили ім’я на своїх сторінках в соцмережах, правда, потім вони виправилися і прибрали назву. Але, як відомо, Інтернет все пам’ятає: в Південній Америці моделі присвоїли індекс C3 (не плутати з актуальним єврохетчем). Прем’єру провели 16 вересня.
Передбачається, що Citroen буде позиціонувати новинку як паркетник, хоча він більше схожий на хетчбек. Передню частину оформили в нинішньому стилі марки: «п`ятидвірка» отримала двоярусну головну оптику, до того ж кожна з частин фірмового подвійного шеврону закінчується світлодіодною смужкою. На даху є рейлінги, а якщо показана раніше іграшка дійсно повторює серійне авто, то новому Ситроену ще дістався незабарвлений пластиковий обвіс.
Деякі бразильські ЗМІ пишуть, що в основі кросу лежить платформа CMP (Common Modular Platform), на якій також базуються останні Citroen C4, Peugeot 208 (для Південної Америки його виробляють в Аргентині) і Opel Mokka. Аргентинські та індійські профільні медіа уточнюють – це спрощена версія глобального«візка». Аналогічним чином концерн Volkswagen надійшов з платформою MQB-A0: її спростили спеціально для Індії, перетворивши в MQB-A0-IN. Ну і відзначимо, що європейський хетчбек Citroen C3 побудований на старій платформі PF1.
У Бразилії новинці Citroen пророкують «атмосферник» 1.6, знайомий по іншим місцевим моделям колишнього концерну PSA (разом з FCA ця компанія злилася в альянс Stellantis), і бензинову «турботрійку» 1.0 від кросовера Fiat Pulse. В Індії ж роблять ставку на бензинову «трійку» 1.2 ( «атмосферник» і турбоверсія). Привід в будь-якому випадку тільки передній.
Паркетники, зібрані в Бразилії, ймовірно, будуть поставляти не тільки в Аргентину, а й в інші країни Південної Америки, а кроси індійського виробництва можуть з’явитися, наприклад, в ПАР. Що ж стосується інших нових компактів Citroen, то за неофіційними даними, ще заплановані седан і хетчбек, проте подробиць про ці моделі поки немає.