Hyundai представила «заряджений» кросовер Kona N

Hyundai представила «заряджений» кросовер Kona N

Kona N – перший спортивний кросовер Hyundai. Він передньопривідний, має 2.0-літровий турбодвигун і 8-ступінчастий «робот» з подвійним мокрим зчепленням. Вистрілює з місця до «сотні» за 5,5 секунди.

Hyundai Kona N відрізняється від звичайних Kona і автомобілів в комплектації N-Line переналаштованою і заниженою підвіскою, агресивним обвісом, оригінальними бамперами і накладками порогів. Пятидверка має пару великих патрубків випускної системи і великий спойлер з трикутним стоп-сигналом в стилі гоночних автомобілів. По периметру нижньої частини автомобіля нанесена червона лінія.

Ходили чутки, що Kona N буде повнопривідний, однак цього не сталося – новинка виключно з передніми ведучими колесами. За словами Альберта Бірманна, глави відділу досліджень і розробок Hyundai Motor Group, Kona N представляє собою «справжній гарячий SUV з продуктивністю хот-хетча», який може різати повороти на гоночному треку і вносити азарт в повсякденне рух.

Kona N приводиться в рух 2.0-літровим бензиновим турбодвигуном GDI потужністю 280 к.с. і обертовим моментом до 392 Н · м. При цьому передбачено і своєрідний аналог «форсажу» реактивних літаків, коли на короткий час потужність мотора збільшується до 290 к.с. З включеним лонч-контролем пятідверка прискорюється з 0 до 100 км / год за 5,5 секунди, а максимальна швидкість складає 240 км / ч.

Двигун Kona N поєднується з 8-ступінчастою трансмісією N DCT, яка є вдосконаленою версією власного агрегату Hyundai з подвійним зчепленням мокрого типу. Для використання в спортивних моделях N, інженери компанії забезпечили 8DCT елементами підвищеної зносостійкості, підібрали оптимальні передавальні числа і перекалібрувати блок управління трансмісією.

У стандартне оснащення моделі включений диференціал підвищеного тертя з електронним управлінням, 19-дюймові ковані диски, електронно-керовані амортизатори, спортивні гальма і шини, а також система регулювання гучності вихлопу. Новий автомобіль отримав посилену конструкцію кузова з додатковими звареними крапками і більш жорстким каркасом.

Список характерних тільки для N-версії елементів салону починається зі спортивних сидінь з розвиненою бічною підтримкою, рульовим колесом з додатковими кнопками їздових режимів, обтягнутим перфорованою шкірою і оригінального селектора трансмісії. На додаток до цього кросовер отримав металеві накладки на педалі, декоративні вставки синього відтінку Perfomance Blue, оригінальну графіку віртуальної панелі приладів і відображення додаткових параметрів на центральному тачскрін.

Залежно від оснащення, Kona N може комплектуватися проекційним дисплеєм, який додасть заїздів на гоночному треку в режимах N або Sport «ефект комп’ютерної гри». А машини в європейській специфікації також отримають систему N Road Sense. При розпізнаванні знака «Небезпечний поворот» вона автоматично запропонує водієві перевести їздові параметри в N-режим.

Доступний для новинки і фірмовий комплекс систем активної безпеки Hyundai SmartSense, який включає контроль сліпих зон, систему запобігання зіткнень при перехресному русі ззаду, адаптивний круїз-контроль, оповіщення про початок руху автомобіля спереду, утримання в смузі, розпізнавання дорожніх знаків, попередження про безпечний вихід (якщо при відкритті дверей ззаду наближається ТС), автоматичне аварійне гальмування з розпізнаванням пішоходів і велосипедистів, автоматичне перемикання дальнього світла і контроль втоми водія.

Європейський старт продажів Hyundai Kona N запланований на літо 2021 року. Офіційних цін поки немає, але можна очікувати стартовий цінник в межах 34,5 тисяч євро.