«Заряджений» кросовер Hyundai Kona N отримав 8-ступінчасту коробку передач N DCT

Hyundai Motor розкрила подробиці спортивної версії кросовера Kona. Новинка отримала 2.0-літровий турбодвигун і восьмиступінчастою трансмісію N DCT з «мокрим» подвійним зчепленням.

 

 

N DCT - це вдосконалена версія власної трансмісії Hyundai з подвійним зчепленням мокрого типу. Для використання в спортивних моделях N, інженери компанії забезпечили 8DCT елеменатамі підвищеної зносостійкості, підібрали оптимальні передавальні числа і перекалібрувати блок управління трансмісією.

DCT мокрого типу конструктивно схожа на механічну коробку передач, що робить її настільки ж ефективною при передачі потужності і перемиканні передач. На відміну від коробки передач сухого типу, «мокра» DCT використовує два електричних масляних насоса, щоб зменшити тертя між рухомими частинами і поліпшити охолодження зчеплення, що дозволяє передавати через коробку передач більший крутний момент.

Система електричних насосів складається з високошвидкісного масляного насоса, який відповідає за мастило шестернею і охолодження зчеплення, а також масляного насоса високого тиску, який подає рідину в накопичувач і підтримує тиск, необхідний для управління перемиканням передач. За заявою розробників, модернізована насосна система збільшує кількість можливих застосувань для преселективним трансмісій з подвійним зчепленням мокрого типу, що робить її оптимальною для використання в автомобілях з високим крутним моментом.

 

Для трансмісії передбачені три спеціальні режими роботи: N Power Shift, N Grin Shift і N Track sense Shift. Вони є доповненням до стандартних налаштувань водіння системи управління N Grin: Normal, Eco, Sport, N і Custom.

N Power Shift (NPS) включається, коли автомобіль прискорюється з відкриттям дросельної заслінки більш ніж на 90%, зменшуючи зниження крутного моменту при перемиканні на підвищену передачу для передачі максимальної потужності на колеса. При цьому утворюється "відчуття поштовху" при перемиканні на більш високу передачу і хлопок з випускної системи.

N Grin Shift (NGS) максимізує продуктивність двигуна і DCT протягом 20 секунд. Щоб отримати максимальне прискорення, автомобіль відразу перемикається на найбільш підходящу передачу. Для активації водій натискає спеціальну кнопку на рульовому колесі, і на цифровому кластері починається зворотний відлік, що показує залишилися секунди дії цієї функції. Після закінчення "прискорення" водій повинен почекати не менше 40 секунд, щоб використовувати його знову. Функція дозволяє використовувати весь потенціал автомобіля за допомогою всього однієї кнопки, наприклад, в гонитві за кращим часом кола. Вона також може бути корисною при обгоні або виїзді на шосе.

N Track sense Shift (NTS) оптимізує адаптивне перемикання для руху по гоночній трасі, надаючи водієві можливість зосередитися на кермі. Він розпізнає оптимальні умови для динамічного водіння на гоночній трасі і активується автоматично.

 

Ще одна цікава особливість N DCT - можливість відключити функцію «початку руху». Коли ця функція вимкнена і селектор вибору передачі знаходиться в положенні «D», автомобіль не почне автоматично повільно рушати при відпуску педалі гальма. Ця «гоночна» функція також може бути корисна для підвищення комфорту і зручності при водінні. Режим «початку руху» можна активувати або деактивувати в налаштуваннях користувача.

Випробування і оптимізація трансмісії та інших агрегатів Hyundai Kona N проходили на Нюрбургринзі в Німеччині. Кожен прототип автомобіля, який бере участь в тестах, проїжджав гоночний трек не менше 480 разів (10 000 км) як в сухих, так і в мокрих умовах, імітуючи за п'ять-шість тижнів до 180 000 км важкої їзди.

Новий кросовер буде комплектуватися 2.0-літровим турбодвигуном GDI потужністю 280 к.с, для якого характерний високий крутний момент і потужність на середніх і високих оборотах. Інформацію про динаміку автомобіля і витраті палива Hyundai пообіцяла розкрити пізніше.

 

Другие Новости

Разработка и поддержка ADS group