Тест-драйв Hyundai Elantra

Спадаюча лінія даху, вузький прищур фар і не менш ефектні задні ліхтарі надають "Елантрі" спортивний і стрімкий вигляд. При цьому за яскравою оболонкою ховається звичайний седан.

 

 

Здаватися, а не бути — головний девіз наступив десятиліття. Неважливо, скільки ти тиснеш від грудей або пробігаєш — головне, щоб в спортзалі були великі дзеркала і вдале світло для класних фотографій в соцмережі. Точно така ж історія з автомобілями. Абсолютно не має значення, як швидко та чи інша машина набирає «сотню» або наскільки чіпко вона тримається в поворотах. Її вміння на дорозі абсолютно не мають значення-головне, щоб кльово виглядала в сторіз. Причому не тільки зовні, але і всередині. І, здається, в цьому сенсі Нова Elantra-ідеальний герой нашого часу. Вона виглядає просто бомбічно.

Спадаюча лінія даху, агресивна морда з широченной радіаторної гратами, вузький примружений фар і не менш ефектні задні ліхтарі, об'єднані діодною стрічкою розтягнутою по всій ширині кузова, надають "Елантрі" неймовірно спортивний і стрімкий вигляд. При цьому за яскравою оболонкою ховається звичайний седан. Втім, давайте про все по порядку.

 

 

Новий кузов - це не тільки яскраві і оригінальні дизайнерські рішення, але і дуже багато серйозних модернізацій і конструктивних рішень, які повинні були знизити вібронагруженность автомобіля, поліпшити шумоізоляцію і керованість.

Силовий каркас тут побудований з нуля, і в його конструкції використовується ще більше високоміцних легованих сталей. Тому кузов став міцніше і жорсткіше на кручення. Тепер він краще чинить опір як поперечним, так і поздовжнім навантаженням. При цьому у нього один з кращих в класі коефіцієнтів аеродинамічного опору - Cx становить 0,28. І така обтічність повинна непогано позначитися і на звукоізоляції, і на паливній економічності.

 

 

Крім того, нова оптика вже з другої комплектації повністю діодна. Нагадаємо, що у машини шостого покоління світлодіодні фари були доступні лише з третьої комплектації і в топовому виконанні седана. Задній ліхтар також начинений звичайними лампами розжарювання лише в базовій версії, а у всіх інших комплектаціях — діодний.

 

 

Оформлення інтер'єру повністю відповідає яскравому і неординарному стилю зовнішності. Передня панель з дуже цікавим рішенням по оформленню центральної консолі і щитка приладів являє собою набір цитат з автомобілів преміального сегмента. Разом з тим всі ці елементи і рішення не виглядають недоладними, а, навпаки, органічно поєднуються один з одним і на ділі виявляються досить зручними в користуванні.

 

 

Тачскрін діагоналлю 10,25 дюйма — прерогатива старших комплектацій. Але навіть у версії простіше мультимедійка з 8-дюймовим екраном і двома блоками кнопок по периметру підтримує протоколи Apple CarPlay і Android Auto. Крім того, меню обох медіасистем насичене звичним функціоналом на зразок бездротового зв'язку по протоколу Bluetooth, можливістю прослуховувати музику з носія, а також радіо. Для старшої версії також доступна штатна навігаційна система, ГОЛОСОВЕ УПРАВЛІННЯ і фірмове для автомобілів Hyundai амбієнтний аудіосупровід зі звуками природи.

Цифрова приладова панель з не дуже великою діагоналлю радує цікавим оформленням, соковитими кольорами і непоганою графікою. Незважаючи на невеликі шкали віртуальних приладів, інформативність — висока, і всі необхідні показання зчитуються легко навіть в сонячну погоду.

 

 

Моторна гамма Elantra схожа з лінійки двигунів автомобіля минулого покоління. Базовою Силовий агрегат - це 1,6-літрова «четвірка» сімейства MPI потужності 128 к.с. однак тепер цей двигун поєднується виключно з шестиступінчастим автоматом. Розраховувати на яскраві їздові враження від цієї парочки не варто. Звичайно, базовий тандем забезпечує динаміку в 11,3 секунди до «сотні», і його можливостей цілком достатньо для комфортного пересування в міському потоці, але ніяких інших емоцій він не подарує.

Більш того, є ситуації, коли за кермом такої Elantra можна відчути дефіцит тяги. Це в першу чергу їзда по односмуговим заміським трасах, де потрібно здійснювати обгони по зустрічній.

 

 

Звичайно, новий більш обтічний і аеродинамічний кузов позбавив Hyundai Elantra від паразитних шумів на зразок завихрень вітру біля передніх стійок і в районі дзеркал заднього виду.

Другие Новости

Разработка и поддержка ADS group