Stellantis розглядає можливість розділення Opel

Заводи Russelsheim і Eisenach залишаться пов'язаними зі Stellantis.
Stellantis, власник Opel, розглядає можливість розділення найбільшого заводу німецького автовиробника і другого заводу, який тимчасово закривається на наступному тижні через брак чіпів.
Два заводи, розташовані в Рюссельсхаймі недалеко від Франкфурта і Айзенахе в центральній Німеччині, більше не будуть частиною Opel Automobile, але залишаться пов'язаними зі Stellantis, заявив в четвер представник компанії. З профспілками ведуться переговори про потенційний план.


Переваги, пов'язані з цією більш ефективною і гнучкою організацією, повинні сприяти збереженню робочих місць в довгостроковій перспективі, - сказав представник Reuters.


Ця новина, про яку вперше повідомила німецька газета Handelsblatt, з'явилася після того, як профспілки висловили стурбованість тим, що завод в Айзенахе може бути закритий назавжди після інформації про закриття підприємства на три місяці через глобальну нестачу чіпів.
Робітники заводу в четвер звинуватили Stellantis в тому, що вона використовувала програму звільнення Німеччини для виведення виробництва з країни.
Профспілкові чиновники побоюються, що Opel, яка пов'язана з укладеною в минулому році угодою не звільняти робітників в Німеччині до 2025 року, відправляє робочих на завод в Айзенахе у відпустку в якості тимчасового рішення, яке може перерости в більш довгу зупинку.
Поки зупинка не буде скасована, модель Grandland X, вироблена в Айзенах, буде випускатися на заводі компанії в Сошо у Франції, але робочі Айзенаха побоюються, що вона буде переміщена туди назавжди.


Ми не дозволимо цьому статися з нами, - написав глава місцевої ради робочих Уве Льоші в заяві, опублікованій на сайті профспілки IG Metall в четвер.

 

 

 

 

 

Дві профспілки у Франції минулого тижня виступили з аналогічною критикою використання Stellantis схеми звільнення, стверджуючи, що компанія використовувала брак чіпів як привід для звільнення непропорційно великого числа людей.


Світова автомобільна промисловість знаходиться у виключній ситуації через тривалу пандемію і глобальну нестачу напівпровідників, - сказав Stellantis, коли його запитали про проблеми профспілки. Виробництво в Айзенахе планується відновити на початку 2022 року, якщо дозволить ситуація з ланцюжком поставок.


Генеральний директор Stellantis Карлос Таварес разом з іншими главами автовиробників і галузевими експертами прогнозує, що криза чіпів продовжиться і в 2022 році.
Аналітики кажуть, що у Stellantis є проблема з надлишковими виробничими потужностями, яка може привести до зупинки заводу, хоча Таварес пообіцяв, що його зусилля по збільшенню прибутку Opel не будуть пов'язані з закриттям заводів.
Stellantis, утворена в результаті злиття PSA Group і Fiat Chrysler, в останні місяці зупинила виробництво на заводах по всій Франції, США та Італії через брак мікросхем, прогнозуючи, що в цьому році буде випущено на 1,4 мільйона автомобілів менше.

Другие Новости

Разработка и поддержка ADS group