Mazda запропонувала для пікапа новий мотор

Mazda додала в гаму среднеразмерного пікапа BT-50 третьої генерації нову модифікацію - з 1,9-літровим дизельним мотором. Він розвиває 150 к.с. і 350 Нм. Це мотор Isuzu RZ4E-TC, знайомий по Isuzu D-Max попереднього і нинішнього поколінь.

Нагадаємо, і сама Mazda BT-50 побудована на платформі D-Max з його рамою, каркасом кабіни і агрегатами, тому дивно, що на Мазді 1,9-літровий мотор не дебютував відразу в 2020-м.

Новий для BT-50 двигун поєднується з шестиступінчастим "автоматом" і повним приводом і пропонується тільки в комплектації XS. У неї входять штамповані диски, світлодіодні фари, адаптивний круїз-контроль, система старт-стоп, медіасистеми з семидюймовим сенсорним екраном і підтримкою Apple CarPlay / Android Auto, камера заднього виду, моніторинг «сліпих» зон, допомога при спуску з гори і інші електронні асистенти. Автомобіль здатний тягнути причіп масою до трьох тонн.

Також на Mazda BT-50 продовжують встановлювати 3,0-літровий турбодизель Isuzu 4JJ3-TCX (190 к.с. і 450 Нм).

Основні ринки збуту BT-50 - Австралія, Південно-Східна Азія, Близький Схід, Латинська Америка, Африка. Мазду випускають на заводі Isuzu в Таїланді, пліч-о-пліч з D-Max.

Ціни на нову версію поки не називаються. Mazda BT-50 з 3,0-літровим мотором в Австралії коштує від: 49 000 місцевих доларів.

Другие Новости

Разработка и поддержка ADS group