Концепт Suzuki Misano схрестив електрокар з мотоциклом

Електричний родстер (спідстер, Баркетта) довжиною близько 4000 мм названий на честь італійського автодрому Мізано і «об'єднує два світи»: автомобілів і мотоциклів. З останніми Misano ріднить T-подібний кермо і сидіння пасажира за спиною водія. Діодні фари і колісні диски у вигляді літери «S» кажуть, що концепт створений за участю техцентру Suzuki Italia в Інституті європейського дизайну в Туріні (IED Torino).

Дипломний проект під наглядом двох наставників підготували 24 студента магістратури транспортного дизайну з Албанії, Бельгії, Ізраїлю, Індії, Іспанії, Італії, Лівану, Туреччини та Франції. Допомога в будівництві надала компанія EDAG. Спонсорами стали Pirelli і OZ Racing.

Ширина - 1750 мм, висота - 1000. Акценти мідного відтінку вказують на приналежність до електрокарів, а крихітне лобове скло зближує з мотоциклами. Відео зайвий раз підтверджує: Misano - неходовий макет на 20-дюймових колесах, позбавлений силової установки.

У Misano є лише одні двері по лівому борту, оскільки салон розташований асиметрично (праворуч знаходиться батарея і багажник). Роль приборки грає прозорий щиток для проекційного дисплея. Куратором проекту виступив канадець Джеймс Хоуп, який працював в Форді, Даймлере, GM і Chery.

У лінійці Suzuki був задньопривідний родстер Cappuccino (1991-1998) з жорстким дахом. Кей-кар масою 725 кг оснащувався бензинової турботройкой об'ємом 657 «кубиків» (64 к.с.), п'ятиступінчастою "механікою" і трьохдіапазонним «автоматом». Воскрешати Cappuccino японці не планують.

Перспективи однодверкі чітко визначені. Suzuki Misano буде виставлений на загальний огляд в Національному автомобільному музеї Туріну (MAUTO) з 15 травня по шосте червня. Зауважимо, що раніше студенти інституту IED Torino побудували концепти Honda Tomo (2019), Hyundai Kite (2018), IED Shiwa (2016), Alfa Romeo Gloria (2013), Cisitalia 202 E (2012).

Другие Новости

Разработка и поддержка ADS group