Honda Civic Type R підготували до бездоріжжя.

Дві вседорожные версії хот-хэтча дебютували на щорічному фестивалі SMMT Test Day, який проходить на британському випробувальному полігоні Милбрук у Бедфордшире.

Версія Team Dynamics Motorsport Civic Type R створена британською гоночна командою з Дройтвича, відомою своїми успіхами у британському чемпіонаті по кузовних автомобілях. Хэтчбеку замінили блок управління, систему впускання, встановили спортивний каталізатор і вихлопну систему, що дозволило збільшити віддачу стандартного 2.0-літрового турбомотра на 25% - до 400 л.с. і 500 Нм моменту, що крутить. Крім того, у хэтчбека гальмівні шланги Goodridge з нержавіючої сталі, пружини Eibach Pro, регульовані стабілізатори і задні важелями розвалу коліс. Стандартні колісні диски замінили полегшеними 19-дюймовими колесами Team Dynamics, "озутими" в спеціально розроблені для трек-дней шини Dunlop DZ03G.

Друга версія - Honda Civic Type OveRland - створена Ralph Hosier Engineering. Це ралли-рейдовский автомобіль зі збільшеним до 229 мм дорожнім просвітом і величезними внедорожными шинами, при створенні якого команда надихалася позашляховиками для ралі-рейдів і сафарі. Тюнери зберегли стандартну передню підвіску Dual - Axis хот-хэтча і допрацювали кріплення подовжніх важелів. Силова установка Civic Type R залишилася колишньою: 2.0-літровий чотирициліндровий турбомотор (320 л.с., 400 Нм) і 6-ступінчаста механічна коробка передач. З місця до 100 км/год серійний хот-хэтч прискорюється за 5.7 з і розвиває максимальну швидкість 272 км/год.

Обоє тюнингованных Honda Civic Type R створені в єдиному екземплярі і не отримають серійного продовження.

Другие Новости

Разработка и поддержка ADS group