Mazda Motor Corporation 1920-2020 – століття боротьби з умовностями!

Mazda Motor Corporation 1920-2020 – століття боротьби з умовностями!

Сміливість ставити під сумнів загальноприйняті підходи і розробляти нові рішення в проектуванні та дизайні, які інші вважали нездійсненними – ось що вело команду Mazda з 1920 до сьогодення та веде далі.

1920. Було засновано Toyo Cork Kogyo Co. Ltd.

Mazda стала першим японським автомобільним брендом, який виграв легендарні перегони на витривалість 24 години Ле-Ман у 1991 році; брендом, що запустив у серійне виробництво роторний двигун, що був встановлений на культовому Cosmo Sport 110S; виробником, що створив найпопулярніший двомісний родстер у світі – Mazda MX-5, що вже перетнув мільйонну відмітку продажів з моменту запуску моделі у 1989 року; брендом, що представив перший бензиновий двигун з запалюванням від стиснення Skyactiv-X.

Від продукції із коркового дерева до автомобілей

100 років назад компанія Mazda розпочинала свою історію як виробник продукції із коркового дерева у м. Хірошіма, поки у 1921 році промисловець Дзюдзиро Мацуда не очолив Toyo Cork Kogyo Co. Саме він спочатку перетворив компанію на виробника верстатів, а згодом на виробника автомобілів.

1931. Початок виробництва першого автомобіля Mazda: триколісної вантажівки Mazda-go

Першою моделлю була триколісна вантажівка – Mazda-Go, яка надійшла в продаж у 1931 році. Вона мала шалений успіх, але виробник не зупинявся на досягнутому і впроваджував нові розробки та технології, наприклад, інноваційну чотириступінчасту передачу в 1938 році, яка знизила витрату палива на 20%. І навіть після атомного бомбардування Хіросіми під час Другої світової війни виробництво вантажних автомобілів відновилося лише за кілька місяців.

1960. Презентовано R360 Coupe, перший чотири колісний легковий автомобіль Mazda

Комерційні автомобілі були основними транспортними засобами після війни але Mazda продовжувала розвиватись і cтворила свій перший легковий автомобіль у 1960 році. Це був Mazda R360. Автомобіль став хітом в японському сегменті кей-карів, що проклав шлях для успішної лінійки автомобілів Mazda, яку ми бачимо сьогодні.

Досягнення неможливого

У 1961 році компанія підписала ліцензійну угоду з німецьким виробником автомобілів NSU на розробку та виробництво своїх нових компактних, легких роторних двигунів Венкеля. Згодом інженери в Японії реалізувати те, що багато хто вважав неможливим.

1967. Презентовано 110S (Mazda Cosmo Sport), з роторним двигуном

У 1967 році футуристична Mazda Cosmo Sport 110S стала першою у світі серійною моделлю з роторним двигуном. Це було початком неймовірної історії успіху, яка дозволила бренду презентувати численні моделі, включаючи Mazda RX-7 і продати майже два мільйони автомобілів з роторним двигуном. Mazda також довела свою технологічну досконалість на трасі, ставши першим японським брендом, який виграв виснажливі перегони 24 години Ле-Мана в 1991 році з роторним Mazda 787B – єдиним автомобілем переможцем, що мав не поршневий двигун.

1978. Початок продажів RX-7 (Savanna RX-7)

Роторний двигун Mazda надихнув на розробку новаторської лінійки двигунів, трансмісій, платформ та кузовів автомобілів Mazda за технологією Skyactiv, що була оптимізована з метою максимальної ефективності та реалізації Jinba Ittai, зв’язку між автомобілем та водієм, для всіх моделей Mazda.

 

 

 

 

1980. 5-те покоління Mazda Familia (Mazda GLC/323) отримує нагороду Японський Автомобіль Року

 

 

 

 

 

 

ДНК бренду– задоволення від керуванням автомобілем

У 1984 році компанія офіційно змінила назву на Mazda Motor Corporation, а у 1989 році вона продемонструвала, що задоволення від керування автомобілем – це головна мета Mazda. Результатом став запуск родстера під назвою Mazda MX-5 в той час, коли нові двомісні родстери майже не з’являлись. Сьогодні, через чотири покоління моделей, Mazda MX-5 й досі залишається найпопулярнішим родстером у світі, перетнувши мітку в 500 000 проданих одиниць ще у 2016 році.

1989. Представлено MX-5 (Eunos Roadster)

Саме задоволення від керування – це та cпільна риса, яка сьогодні прослідковується у всього модельного ряду автомобілів Mazda і вона збережеться і в наступні 100 років, так як автомобільна промисловість продовжує зазнавати значних змін та розвиватись.

2002. Розпочато продаж Mazda6 (Atenza), яка втілює нову філософію Mazda -Zoom-Zoom

Наступні 100 років

Сьогодні корпорація Mazda має модельний ряд автомобілів, розроблений на основі фірмового дизайну Kodo – Soul of Motion, що був відзначений нагородами по всьому світу, і Mazda продовжує кидати виклик стандартним підходам з випуском свого першого електромобіля, Mazda MX-30.

2012. Запуск Mazda CX-5, нового кросоверу, який поєднав у собі всю лінійку технологій Skyactiv та втілює фірмовий дизайн Kodo-Душа руху

 

 

 

 

 

 

Модель майбутнього, яка також віддає шану минулому Mazda, з інтер’єром оздобленим елементами екологічно чистого коркового дерева, повертає нас до витоків – компанії Toyo Cork Kogyo.

«В наступні 100 років ми будемо продовжувати створювати унікальні продукти, технології та досвід, які так подобаються нашим клієнтам», – зазначив Президент та виконавчий директор Акіра Марумото.

2019. Розпочато продаж нової Mazda3