Mazda дає другий шанс кросоверу CX-7

Mazda дає другий шанс кросоверу CX-7

Mazda CX-7 2023 року може стати своєрідним поділом між CX-5 і CX-9 і гібридною технологією Toyota. Очікується, що вартість кросовера складе приблизно 30 000 доларів.

Оскільки споживачі як і раніше вважають за краще позашляховики, аутсайдер Mazda хоче домогтися максимальних результатів на надзвичайно конкурентному ринку. Грядущий гібридний позашляховик CX-7 може стати відмінним рішенням. Відроджений CX-7, побудований разом з новою Toyota Corolla Cross 2022 року в Алабамі, поповнить лінійку позашляховиків Mazda, яка в даний час включає CX-30, CX-5 і CX-9. Як і слід було очікувати, новачок буде використовувати просунуту бензиново-електричну силову установку Toyota.

Mazda – не найбільший гравець, тому кожен автомобіль в її модельному ряду повинен мати свою вагу. Застарілий седан Mazda 6 і тісний субкомпактний позашляховик CX-3 їдуть до Сполучених Штатів, в той час як більш новий кросовер CX-30 залишається на глобальному ринку.

Однак Mazda не вистачає економічного гібрида, типу транспортного засобу, якого вона недавно уникала на користь інноваційної технології ДВС. Її турбодизель Skyactiv-D розчарував США, а комплексна технологія займання від стиснення Skyactiv-X з іскровим управлінням там не пропонується. Оскільки ніякі з цих розробок не приносять дивідендів в Америці, план Mazda по використанню десятирічних інвестицій Toyota в гібридні технології – це розумне і, можливо, єдине рішення.

Mazd, швидше за все, більше не буде розділяти силові агрегати Corolla Cross. Гібридна установка I-4 об’ємом 2,5 літра, яку можна знайти в Toyota Venza, RAV4 і інших моделях, здається більш ймовірною. CX-7 майже напевно не буде використовувати м’яку гібридну систему Mazda e-Skyactiv-G, але цілком можливо, що новий позашляховик може поєднувати двигун Skyactiv-G з гібридною системою Toyota – концепцію, яку компанія дослідила кілька років тому, але не реалізувала.