ГРУПА STELLANTIS В УКРАЇНІ ПРОВЕЛА ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЮ

ГРУПА STELLANTIS В УКРАЇНІ ПРОВЕЛА ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЮ

19-го жовтня 2021 року Група Stellantis провела прес-конференцію, представники компанії поділилися результатами роботи і розповіли про плани на найближче півріччя.

  • Яскраві події 2021 року – найбільший корпоративний контракт в історії України, запуск нових зручних програм для клієнтів, нові перемоги та досягнення.
  • Підсумки діяльності Бренду CITROЁN за 9 місяців 2021 року.
  • Запуск нових продуктів. Які новинки вже представлені в Україні і що очікувати до кінця року.
  • Лідери ринку LCV автомобілів. Впевнена робота з корпоративними клієнтами і нові великі контракти.
  • Розвиток дилерської мережі – присутність в кожному регіоні.

ЯСКРАВІ ПОДІЇ 2021 РОКУ

25-го березня Бренд CITROЁN і Група компаній VIDI підписали контракт з компанією Укрпошта про закупівлю 1860 автомобілів CITROЁN Berlingo L2 «Worker» вартістю 1,3 млрд. грн. Даний контракт можна впевнено вважати наймасштабнішою закупівлею автомобілів в 2021 році в Україні. В рамках реалізації проекту «Пересувні відділення» компанія Укрпошта потребувала надійних і витривалих автомобілях, які готові подолати всі перешкоди на шляху до кінцевої точки доставки. Тому їх вибір припав саме на Бренд CITROЁN і новий Berlingo L2 «Worker». До кінця 2021 нові авто курсуватимуть країною в рамках проекту «Пересувні відділення» в складі 2500 мобільних поштових відділень. А перші партії автомобілів були передані Укрпошті цього літа.

Важливою подією в плані задоволення запитів клієнта і надання зручних і зрозумілих послуг є запуск фірмового онлайн-складу CITROЁN. Новий сервіс є більше, ніж просто онлайн магазином або конфігуратором автомобілів. Адже тільки тут потенційний покупець може побачити весь склад автомобілів, доступних в Україні. При цьому гнучка система фільтрації дозволяє швидко вибрати відповідну модель, визначитися з типом двигуна (палива), задати бажаний діапазон ціни. Зупинившись на декількох потрібних варіантах, клієнт може розглянути детальні фотографії автомобіля, вивчити деталі комплектації і технічні характеристики, попередньо забронювати відповідний екземпляр. І все це доступно буквально «на кінчиках пальців»: достатньо кількох кліків мишки і дотиків до дисплея планшету.

ПІДСУМКИ ДІЯЛЬНОСТІ БРЕНДУ CITROЁN

Для кожного Бренду важливо відповідати вимогам всіх своїх клієнтів і надавати якісний товар або послугу, що як раз і формує лояльність клієнтів. Одним із прикладів цього є Бренд CITROЁN, який зміг не тільки утримати, але навіть наростити свою частку на ринку за підсумком 9 місяців своєї роботи: більше 3,5% і 10 місце в загальному заліку Брендів на автомобільному ринку України. За 9 місяців 2021 року в Україні було реалізовано 3 040 автомобілів CITROЁN (легкові і комерційні LCV), що на 50,72% більше показників 2020 року. Причому хорошим продажам сприяли як вже відомі моделі, так і новинки Бренду. Окремо варто відзначити відмінну роботу з корпоративним сектором, адже більше 2 000 автомобілів були передані саме корпоративним клієнтам. Чому також посприяв вищезгаданий контрак з компанією Укрпошта.

ЗАПУСК НОВИХ ПРОДУКТІВ БРЕНДУ CITROЁN

Однією з головних складових популярності і зростання продажів Брендів Групи Stellantis на ринку України є, перш за все, грамотно сформована модельна лінійка.

Бренд CITROЁN в свою чергу відкрив нову сторінку своєї історії з гучним поверненням на ринок своїх крос-хетчбеків разом з Новим С4. Ці крос-хетчі новітнього покоління задають нові стандарти в компактному сегменті, привносячи в нього фірмові риси CITROЁN. Наступним на черзі Новий SUV CITROЁN C3 Aircross, який став більш зрілим. Новинка CITROЁN C3 Aircross – це універсальний кросовер: він зберіг всі позашляхові якості завдяки системі Grip Control® і функції допомоги при спуску зі схилу.

ЛІДЕРИ РИНКУ LCV АВТОМОБІЛІВ

Бренди Групи Stellantis є лідерами на ринку LCV, за результатами 9 місяців 2021 року. Бренди PEUGEOT, CITROEN і OPEL сумарно мають 35,26% частки ринку з 3179 проданими автомобілями. І окремо Бренди показують небувале зростання в порівнянні з аналогічним періодом 2020 року, так Бренд CITROEN показав зростання в 137,34% з 1913 проданими автомобілями.

Маючи відмінно сформований модельний ряд LCV автомобілів Брендів, це дозволяє відповідати всім запитам клієнтів і пропонувати максимально різні автомобілі, починаючи автомобілями для швидкої допомоги, продовжуючи пересувними поштовими відділеннями і закінчуючи компактними пожежними автомобілями.

Ще одним важливим напрямком роботи Брендів в LCV-сегменті є автомобілі з системою повного приводу від компанії Automobiles DANGEL, яка вже 40 років оснащує легкий комерційний транспорт своєю фірмовою системою повного приводу. Одночасно з установкою DANGEL 4×4, автомобіль отримує захист двигуна, а також опціонально можна збільшити дорожній просвіт. Ще обов’язково посилюється підвіска – адже на поганих дорогах на неї більше навантаження. Плюс, – оскільки технологія і продукція DANGEL сертифікована Stellantis, на всі обладнані повним приводом авто, зберігається гарантія виробника, 2 роки без обмеження пробігу. Ще однією важливою перевагою є те, що система повного приводу реалізована не електронікою, а механічно, що в рази збільшує її надійність.

РОЗВИТОК ДИЛЕРСЬКОЇ МЕРЕЖІ – ПРИСУТНІСТЬ В КОЖНОМУ РЕГІОНІ

Бренд CITROЁN ставить перед собою амбітні плани з розвитку та оновлення дилерської мережі. Зараз в Україні вже діють 20 центрів, а до кінця року будуть відкриті ще 2 – в Сумах та Чернігові, перші в даних регіонах. Зміни у зовнішній айдентіка торкнутися і салонів CITROЁN. Тепер салони Бренду можна буде впізнати за новим кольором фасаду, який прикрашатимуть новий логотип і шрифт, а новий вуличний пілон точно приведе вас до мети.

Кожен рік – це новий виклик для Брендів Групи Stellantis в Україні. Але також це нові досягнення, нові контракти, нові партнери. Але незмінним залишається одне – турбота про клієнта і надання якісного продукту і послуг – це наш пріоритет.