Нова Mazda6 стане реальною загрозою BMW

Нова Mazda6 стане реальною загрозою BMW

Модернізований японський автомобіль середнього розміру стане справжнім конкурентом BMW 3-Series, коли з’явиться на початку наступного року.

Mazda6 наступного покоління представить не тільки абсолютно нову заднеприводную платформу японського автовиробника, але і нову лінійку електрифікованих рядних шестициліндрових двигунів, яка буде представлена ​​на початку 2022 року. Про це повідомляє японський Best Car Web, який також представив рендер Mazda6 2022 року. Новий флагманський седан і універсал Mazda стане прямим конкурентом єдиного, що залишився в Німеччині автомобіля класу люкс з рядним шестициліндровим мотором і заднім приводом, BMW 3-Series.

Революційна платформа Mazda з заднім приводом і рядним шестициліндровим двигуном, як очікувалося, вперше мала з’явитися в Mazda CX-5 наступного покоління в 2022 році. Проте, заднеприводная і повнопривідна платформа насправді дебютує в наступній Mazda6, яка повинна бути запущена наступної весни в Японії, в період з березня по травень 2022 року.

Японський веб-сайт також змалював у загальних рисах нову лінійку електрифікованих двигунів Mazda, яка також буде доступна в CX-5 наступного покоління з 2023 року рамках плану автовиробника по електрифікації всього модельного ряду до 2030 року, тобто до того часу чверть його продажів, за прогнозами, становитимуть електромобілі.

Окремо Mazda пообіцяла до 2025 року три повністю електричних автомобіля (EV), п’ять підключаються гібридних автомобілів (PHEV) і п’ять гібридних електромобілів (HEV). Також в 2025 році Mazda представить свою першу спеціалізовану платформу для електромобілів, що отримала назву «Швидка архітектура SKYACTIV EV», яка може змінюватися по довжині, ширині і ємності акумулятора для створення різноманітних електромобілів майбутнього.

Майбутня платформа Mazda RWD / AWD преміум-класу – і, отже, такі Mazda6, CX-5, CX-8 і CX-9 – отримають ряд електрифікованих силових агрегатів, заснованих на новому сімействі 3,0-літрових шестициліндрових двигунів. До них відносяться рядна бензинова «шістка» з 48-вольтової технологією м’якого гібрида (MHEV), що видає близько 286 к.с. і 340 Нм, а також PHEV, заснований на тому ж двигуні SKYACTIV-G, версія SKYACTIV-X з компресією SPCCI – технологія запалювання і турбомотор потужністю не менше 354 к.с.

Дизельна лінійка буде представлена ​​новим допрацьованим 3,0-літровим рядним шестициліндровим турбодизелем (SKYACTIV-D) з тієї ж 48-вольтової м’якою гібридною технологією і без неї, що пропонує 286 к.с. і 600 Нм, а також сумісної з новою 6-швидкісною автоматичною коробкою передач.

Best Car Web також повідомляє, що новий чотирициліндровий бензиновий двигун SKYACTIV-G з технологією MHEV також розробляється для невеликих автомобілів, таких як Mazda3, а абсолютно новий 1,5-літровий трициліндровий бензиновий двигун SKYACTIV-X – для наступної Mazda2. Як і в BMW, останній фактично буде новим рядним бензиновим шестициліндровим двигуном Mazda.