Fiat та Bulgari: італійський смак та стиль

Проект Fiat 500 став частиною творчої кампанії Bulgari «Римські канікули»

У проекті буде використано 1600 вишуканих мініатюрних Fiat 500, виготовлених з кераміки, які прикрасять вітрини 300 бутиків Bulgari по всьому світу. На моделях буде розміщений дорогоцінний вантаж: чудові ювелірні вироби, які символізують кращий італійський смак та стиль.

 

Fiat 500 ідеально вписується в проект «Римські канікули» - нову маркетингову кампанію Bulgari, засновану на сюжеті однойменного фільму з Одрі Хепберн і Грегорі Пеком у головних ролях, і побудовану навколо барвистих видів Риму - міста чудових пам'яток культури, місця, де перетинаються минуле, сьогодення і майбутнє.

 

поделиться

Другие Новости

Разработка и поддержка ADS group